Wednesday 8 June 2011

E2- PENGHARGAAN

~At least 3 org. Aku cdgkan buat guru, ibu bapa dgan rakan. yg bawah ni aku tltak hm pulak. cuma contoh saje.
~Ltak nme stiap orang.
~Jangan Tiru aku punye.
~Aku cadangkan ko cari dalam mne2 buku. Ko tiru je.. tukar sikit2....

            Penghargaan

Segala puji-pujian hanya kehadrat Allah s.w.t. Tuhan sekalian alam. Selawat dan salam ke atas junjungan besar nabi Muhammad s.a.w. dan para sahabat baginda. Setinggi-tinggi kesyukuran kehadrat Allah s.w.t. kerana dengan izin dan limpah kurnianya Kerja Kursus Sejarah ini dapat disiapkan. Semoga usaha ini diterima sebagai satu ibdah dan diberkati oleh Nya

                Sekalung penghargaan dan ucapan terima kasih kepada Pengetua Cemerlang Sekolah Dato’ Abdul Razak Seremban, Tn. Hj. Zakaria B Md Zin kerana memberi sokongan dan dorongan kepada saya untuk menyiapkan kerja kursus ini.

                Ribuan terima kasih juga tidak dilupakan kepada Guru matapelajaran Sejarah 3 Burhanuddin Helmi, Pn Fatimah Bt Abdul Rahim kerana memberi didikan dan tunjuk ajar kepada saya dalam proses menyiapkan Kerja Kursus ini. Beliau mengorbankan banyak masa dan tenaga bagi membantu dalam menyiapkan kerja kursus ini.
                Khas buat keluarga tercinta, ibu dan bapa saya telah mengorbankan masa dan wang serta tenaga demi saya untuk menjayakan Kerja Kursus ini walaupun terlalu sibuk dalam pekerjaan meraka. Mudah-mudahan keluarga ini mendapat berkat Allah s.w.t.
               
*pandai2 lah tukar. :)